«Προμηθεύς Δεσμώτης στο Μαξίμου» | Χορηγός ΔΟΛ

«Προμηθεύς Δεσμώτης στο Μαξίμου» | Χορηγός ΔΟΛ

ΣΧΟΛΙΟ - ΜΑΓΟΥ

Αν παρακάμψουμε το γεγονός πως ο Τζίφρας δεν είναι θεός ,αλλά ένας απλός «ηγέτης» ,μένει η γελοιότητα και ένα έλλειμμα στο ταμείο απ’ τα 600.000 ευρώ (την επομένη της προκήρυξης των εκλογών), προσφορά της κυβέρνησης ,για τη διάσωση του Μεγάρου (συμφερόντων ΔΟΛ) που αυτή την Κυριακή ανεβάζει σε λαϊκή απογευματινή από τη ναυαρχίδα την παράσταση «Προμηθεύς Δεσμώτης στο Μαξίμου»

by thouriostipos.blogspot.gr | Γράφει η Γ.Μ. (Προστακτική με άρνηση)

Ξεχνάει ωστόσο ο Τζίφρας πως ο Προμηθέας τιμωρείται για πράξη που δεν είναι άλλη από την προσβολή της κοσμικής τάξης ,αφού πήρε το μέρος των θνητών (λαού), αρνούμενος να υποκύψει στο θέλημα του Δία, δηλαδή αμφισβήτηση της εξουσίας του Δία, δηλαδή η ανατροπή της τάξης.
Εκτός κι αν ο Τζίφρας εννοεί πως έκλεψε το μνημόνιο απ’τον Όλυμπο των Θεσμών και το έδωσε στους κοινούς θνητούς ….

Ποια προσβολή της «κοσμικής τάξης»  μπορεί να επικαλεστεί άραγε ο Τζίφρας ;
Το μόνο που αμφισβήτησε και ανέτρεψε είναι η απόφαση του ελληνικού λαού τον οποίο,υπογράφοντας,οδήγησε αλυσοδεμένο στους «θεσμούς» ,στο τρίτο χειρότερο μνημόνιο  ,στην απώλεια εθνικής κυριαρχίας ,στο ξεπούλημα και στην υποταγή του «θεού» ευρώ .

Η τιμωρία λοιπόν είναι αμείλικτη για το 62% του ΟΧΙ ..Και όσο ο Προμηθέας «κραυγάζει», πως η αμφισβήτηση της εξουσίας είναι πάντα, ένα ρήγμα, ένα άλμα, ένα δημιουργικό ξέσπασμα της ελεύθερης βούλησης – χωρίς τακτικούς ελιγμούς,τόσο  ο Τζίφρας υποχωρεί ,υπογράφει ,και σέρνεται .

Ο Προμηθέας υφίσταται βουβός το ταπεινωτικό μαρτύριο. Η σιγή του συνδέεται με την τιμωρία του και αποτελεί έκφραση της ανυποχώρητης υπερηφάνειας του.Ο Τζίφρας αντίθετα ,λαλίστατος και συνεργάσιμος με όσους στ’αλήθεια έφαγαν τα συκώτια του λαού- και υποτίθεται θα τους έσβηνε απ’το χάρτη- έχει χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας….

ΥΓ.1.Και αν επιμένει σε παρόμοιες ταυτίσεις ,υπάρχει και  η «σταύρωση» στις 20 Σεπτεμβρίου
ΥΓ.2.Για να μην περεξηγηθούμε, το κείμενο σε καμία περίπτωση δεν αφορά υποστήριξη του Λαφαζάνη και του κόμματος του, αλλά απάντηση για τον τρόπο που χρησιμοποιούνται οι μύθοι από την εκάστοτε προπαγάνδα .