Προνομιακό πεδίο άντλησης λαϊκής υποστήριξης για μια συντηρητική κυβέρνηση, η προσφυγή στην ασφάλεια και την τρομολαγνεία. Γενναιόδωρη, άλλωστε, η επένδυσή της σε αστυνομικούς. Μήπως όμως είναι δίκοπο μαχαίρι για τη συγκεκριμένη;
Οταν οκτώ μέρες πριν από το εγκληματικό δυστύχημα ο αρμόδιος πρώην υπουργός δήλωνε στη Βουλή «Είναι ντροπή -και ντρέπομαι- που θέτετε θέματα ασφαλείας…». Οταν στις 28 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του πρωθυπουργικού προγράμματος επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη και στάση στο ανύπαρκτο Κέντρο τηλεδιοίκησης- σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος.
Ιωάννα Σωτήρχου
Την ίδια μέρα, στις 23.22’, ράγισε η καρδιά της χώρας. «Οι πλειστηριασμοί και οι κατασχέσεις ηλεκτρονικοί και τα τρένα χειροκίνητα»: συμπυκνώνει την κυβερνητική πολιτική την εποχή της ψηφιοποίησης ο γ.γ. του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας. Και αυτόματα πάει ο νους στον πρώην βουλευτή που επωφελείτο των πλειστηριασμών, τον υφυπουργό που έτυχε μεγάλου τραπεζικού κουρέματος οφειλών, τους βουλευτές που δεν γνώριζαν για το ασυμβίβαστο. Πρώτος διδάξας, ο πολιτικός προϊστάμενος των υποκλοπών πρωθυπουργός που επίσης δεν γνώριζε.
Διερεύνηση του φονικού δυστυχήματος σε βάθος 15ετίας παραγγέλλει ο κρατικός λειτουργός του οποίου ο γιος ήταν μετακλητός υπάλληλος στον πρώην-υπουργό-αλλά-υποψήφιο του ντροπιαστικού καθησυχασμού.
Αδιάβαστος κι αυτός: αν διάβαζε την Εφημερίδα μας, θα γνώριζε για την εξαίρεση, από τον Δεκέμβριο του 2019, της ιδιωτικοποιημένης εταιρείας από την υποχρέωση αποζημίωσης των επιβατών για ατυχήματα και καθυστερήσεις. Εγραψε ο Αρης Χατζηγεωργίου για τη μοιραία μη ενεργοποίηση των αυτόματων συστημάτων διαχείρισης της κυκλοφορίας πως «φέρνει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή της κυβέρνησης Μητσοτάκη και οδηγεί σε πρόσθετα κέρδη 800 εκατ. ευρώ για τους Ιταλούς επενδυτές του σιδηροδρόμου».
Με χρέη σχεδόν μισό δισεκατομμύριο ευρώ, το κυβερνών κόμμα, που έκανε την πανδημία ευκαιρία απευθείας αναθέσεων 8,5 δισ. ευρώ, αναρωτιέσαι υπέρ ποιων συμφερόντων πολιτεύεται.
efsyn.gr