Διακοπή νερού αύριο Παρασκευή RED LINE | 2016-07-07 20:02:49 EEST Από την ΔΕΥΑ Αγρινίου ανακοινώνεται ότι αύριο Παρασκευή 8 Ιουλίου, από τις 8:00 π.μ. έως 2:00 μ.μ., θα γίνει η προγραμματισμένη διακοπή νερού στον Αγ. Κωνσταντίνο, προκειμένου να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του δικτύου ύδρευσης της περιοχής
2026-06-20 Δύο ειδικές συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου για τη λογοδοσία και τον απολογισμό της…
2026-06-06 Έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την οριοθέτηση πληγεισών περιοχών από ανεμοστρόβιλους