Για ένα έξυπνο Δήμο με ενεργούς πολίτες

Για ένα έξυπνο Δήμο με ενεργούς πολίτες

Η πρότασή μας

για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας με τις εφαρμογεσ novoville και  sense.city

Για ένα έξυπνο Δήμο με ενεργούς πολίτες

Η αμεσότητα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων της καθημερινότητας και η επίλυση θεμάτων που σχετίζονται με περισσότερες της μίας υπηρεσίες του Δήμου, μέσα από τον κατάλληλο συντονισμό, μας απασχόλησε σοβαρά και μετά από έρευνα και ανταλλαγή σκέψεων και απόψεων οδηγηθήκαμε  στην πρόταση  δημιουργίας  γραφείου πολιτών, με την εισαγωγή εφαρμογών νέας τεχνολογίας για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών.

Το γραφείο πολιτών θα συντονίζει κεντρικά  και θα ελέγχει  την πληθώρα των αιτημάτων και προτάσεων από πλευράς των δημοτών. Σημαντικό εργαλείο στην λειτουργία του Γραφείου αποτελεί ένα σύγχρονο διαδικτυακό διαχειριστικό σύστημα. Το σύστημα αυτό προσφέρεται από δύο ηλεκτρονικές  Εφαρμογές, την ηλεκτρονική εφαρμογή «novoville» που δημιούργησαν δύο νέοι έλληνες, ο Ηρακλής Μπουραντάς και ο Φώτης Ταλαντζής, το 2015 και  την sense.city δημιουργία που έχουν αναπτύξει καθηγητές  και φοιτητές της ομάδας Αρχιτεκτονικής και Διαχείρισης Δικτύων του Εργαστηρίου Ενσύρματης Επικοινωνίας του Τμήματος Ηλεκτρολόγων του Πανεπιστημίου Πατρών.

Η υπηρεσία αυτή θα παραλαμβάνει τα αιτήματα, τις προτάσεις, και κάθε άποψη των πολιτών.  Θα τα διαβιβάζει, μέσα από το ειδικό λογισμικό πρόγραμμα, στις αρμόδιες υπηρεσίες θα συντονίζει και θα παρακολουθεί την πορεία του κάθε θέματος ως την τελική επίλυση, και θα ενημερώνει σχετικά κάθε ενδιαφερόμενο συμπολίτη μας.

Με την υπηρεσία πολιτών θα συνεργάζεται και θα λειτουργεί σε καθημερινή βάση, συνεργείο του Δήμου που θα επεμβαίνει για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων ή σοβαρών προβλημάτων που δηλώνονται ή καταγγέλλονται από τους συμπολίτες μας και αφορούν τις τεχνικές υποδομές της πόλης (οδικό δίκτυο, πεζοδρόμια, κράσπεδα ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, κοινόχρηστους χώρους, κ.λ.π.)

Το γραφείο Πολιτών θα στελεχωθεί με αριθμό υπαλλήλων που έχουν εκπαιδευτεί στη χρήση του λογισμικού και στη διαχείριση των αιτημάτων σε διαρκή επικοινωνία με τις υπηρεσίες του Δήμου.

Αντίστοιχα θα εκπαιδευτούν  υπάλληλοι στις υπηρεσίες που παραλαμβάνουν και προωθούν προς υλοποίηση τα αιτήματα, πάντα σε συνεννόηση με τους προϊσταμένους και τους διευθυντές τους. Εποπτεία στον τομέα ευθύνης τους θα έχουν οι προϊστάμενοι των τμημάτων, οι διευθυντές των Υπηρεσιών και οι Αντιδήμαρχοι. Συνολική εικόνα θα έχουν Ειδικοί συνεργάτες, οι Γενικοί Διευθυντές και Γραμματείς καθώς   και ο Δήμαρχος. Με αυτή την οργάνωση η εξυπηρέτηση του πολίτη θα  αποδώσει άμεσα και αποτελεσματικά. Ο πολίτης δεν θα ταλαιπωρείται πλέον αναζητώντας ποιος είναι αρμόδιος για το αίτημα του, ποια είναι η τύχη του αιτήματός του κλπ αλλά θα απευθύνεται στο Γραφείο Πολιτών .

Ο πολίτης θα έχει επίσης  τις εξής δυνατότητες για την υποβολή των αιτημάτων του:

Τηλεφωνικά σε τηλεφωνικό αριθμό του Δήμου με αστική χρέωση .
Μέσω της φόρμας Αιτημάτων στο site του Δήμου
Μέσω της επιλεγμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής  που μπορεί να κατεβάσει ο πολίτης δωρεάν στο smartphone ενσωματώνοντας και φωτογραφία.
Αυτοπροσώπως στο Γραφείο Πολιτών
Όλα τα αιτήματα, από όλες τις πηγές, εγγράφονται σε ενιαία βάση δεδομένων της επιλεγμένης ηλεκτρονικής εφαρμογής,  δρομολογούνται αυτόματα στην αρμόδια υπηρεσία και ο πολίτης λαμβάνει απάντηση για την εξέλιξη της πορείας του αιτήματός του, μέχρι την υλοποίησή του.

Ταυτόχρονα με αυτό τον τρόπο η Δημοτική Αρχή έχει συνολική εικόνα των αιτημάτων που υποβάλλονται, την εξέλιξη μέχρι την υλοποίησή τους, πότε παρελήφθησαν, πότε και πως απαντήθηκαν, πότε υλοποιήθηκαν, ποια δεν υλοποιήθηκαν και γιατί.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

«ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ»