"Ευκαιρίας δοθείσης και χωρίς σχόλιο"
Τον προηγούμενο μήνα το Δελτίο Τύπου μας με τον τίτλο: "ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ" ξεσήκωσε θύελλα αρνητικών, επικριτικών και χλευαστικών σχολίων. Ως Δ.Σ. λοιδορηθήκαμε ακραία! Τι έγκλημα διαπράξαμε όμως; Απλά δημοσιοποιήσαμε τη συνδικαλιστική μας άποψη για…














