Χριστουγεννιάτικο μπουγιουρντί

Χριστουγεννιάτικο μπουγιουρντί

  • |

Οι άνθρωποι δεν έχουν μάθει να εργάζονται, πράγμα που σημαίνει δεν έχουν μπει στον κόπο να σκεφτούν για κάτι, για οτιδήποτε, αφού όλα τα βρήκαν έτοιμα. Γιατί να κάτσουν να σκάσουν; Ο λόγος για τον δήμαρχο Αθηναίων, ο οποίος για να μη γίνει τελείως ρόμπα στους πολίτες της Αθήνας μετά το τεράστιο φιάσκο με τους περιπάτους στην Αθήνα, που νόμιζε ότι θα την κάνει ευρωπαϊκή μεγαλόπολη, απέστειλε -άκουσον!- χριστουγεννιάτικο μπουγιουρντί στους πολίτες αυτής της πόλης, που είχαν «παρανομήσει», παρκάροντας ή διπλοπαρκάροντας στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Γιώργος Σταματόπουλος
Απαιτεί ο αθεόφοβος είκοσι εκατομμύρια ευρώ ώστε να υποσκελίσει τα άστοχα και αστόχαστα δύο εκατομμύρια που δαπάνησε για την αλλοτριομορφοδίαιτη εικόνα των Αθηνών. Τι να πεις και τι να μολογήσεις! Πρόκειται για ευήθη πράξη ενός υποτίθεται πολιτικού, άμα τε και πνευματικού πολιτικού τού αύριο -σιγά το μέλλον που μας αναλογεί!

Τέτοιους ανθρώπους δεν τους έχει ανάγκη η Ιστορία και οι νέες γενιές, που εκείνο που θέλουν [οι γενιές] είναι μια απλή ισοκατανομή των ευθυνών και των υποχρεώσεων. Καλούνται λοιπόν οι «παραβάτες» οδηγοί, από το 2015 και εντεύθεν, να προσέλθουν στα δημόσια ταμεία, ώστε να καλύψουν την αμεριμνησία και ανοησία του νεαρού δημάρχου των Αθηναίων, που νόμισε ότι θα έκανε την Αθήνα μια γοητευτική πόλη, ευρωπαϊκών τάχα προδιαγραφών, υψηλού δήθεν κάλλους και αισθητικής -τρομάρα του τού καψερού- και να καταβάλουν τα είκοσι εκατομμυριάκια τους – και ούτε γάτα ούτε ζημιά για τον «νεποτιστή» πολιτικό μας.

Ανάστατοι οι πολίτες -με το δίκιο τους- και αγανακτισμένοι· πώς αλλιώς να ένιωθαν με τέτοιες διαταγές ενός ανοικοκύρευτου δεξιού -και ας λέει άλλα ο ίδιος και οι δίπλα του-, ο οποίος δεν φαίνεται να γνωρίζει το παραμικρό από την ελληνική κουλτούρα της επιβίωσης; Τα έχει αυτά η εξουσία, η κάθε εξουσία, έχει όμως και όρια στην υπέρβαση των αρμοδιοτήτων της. Ο νεαρός τούτος πολιτικός δείχνει ότι έχει ξεπεράσει κάθε όριο. Την αποδεδειγμένα μαλακία του [ας με συγχωρήσουν οι εγκρατείς] θα την πληρώσει προφανώς ο ελληνικός λαός. Σε ό,τι αφορά τον ίδιο: α, παρακαλώ, αυτός είναι αμέτοχος κάθε ευθύνης. Είναι να δακρύζει κανείς για την τόση μετριότητα που διέπει όσους «διαχειρίζονται» τα κοινά. Τα κοινά!

Αναρωτιέται κανείς τι θα έκανε αυτός ο άνθρωπος έτσι και δεν συνέβαινε να είναι γόνος «πολιτικής» οικογένειας – θα γινόταν το έλα να δεις, σίγουρα, σύμφωνα τουλάχιστον με αυτά που λέει και πράττει ο ασφαλώς αδαής νεανίας [όχι και τόσο πλέον, ώστε να δικαιολογείται]. Τι θέλουν οι Αθηναίοι; Αξιοπρέπεια, τίποτα άλλο. Βεβαίως, τι σημαίνει αξιοπρέπεια για τον καθένα; Δεν χρειάζεται να εντρυφήσει κανείς στην αρχαιοελληνική γραμματεία ή στο ρωμαϊκό δίκαιο για να καταλάβει τι σημαίνει αξιοπρέπεια, αρκεί να συνειδητοποιήσει πόσο αναξιοπρεπώς του φέρονται οι τοπικοί και κρατικοί άρχοντες – είναι τόσο απλό. Αξία και δέον: Πώς ακούγεται;

Ο δήμαρχος Αθηναίων: νεαρός, χωρίς αυτό να είναι κατακριτέο, βαθύς δεξιός [αυτό θα το κρίνουν οι ιστορικοί], απρογραμμάτιστος, άνευρος – και ίσως ανέτοιμος να προτάξει μια καινούργια πολιτική πρόταση. Τι να κάνουμε, αυτός είναι.

efsyn.gr/

Σχόλια (0)

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.