Καμαρώνει ο υπουργός Εργασίας για την άψογη εξυπηρέτηση των πολιτών από το τηλεφωνικό κέντρο «1555», το οποίο αυτοαξιολογήθηκε και βρήκε ότι το 85% των πολιτών που κάλεσε το νούμερο, δήλωσε ικανοποιημένο. Μόνο που «πρόκειται για αστείο», όπως είπε χθες στη Βουλή η αναπληρώτρια τομεάρχης και βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ, Θ. Φωτίου.
Χριστίνα Κοψίνη
Στη σελίδα του υπουργείου στο facebook από την ημέρα που αναρτήθηκε η πληρωμένη δημοσίευση για τις επιτυχίες του «1555» με τα γραφήματα των ευρημάτων της έρευνας μέχρι και τις 16/2, έγιναν 781 σχόλια (σήμερα έχουν ξεπεράσει τα χίλια), κι αυτά αρνητικά σε ποσοστό 83,5%. Η Θ. Φωτίου ανέφερε ενδεικτικά κάποιες από τις απαντήσεις, όπως «Σε ποιο καντόνι της Ελβετίας ζείτε;». «Πήρα στο 1555 πριν δεκαπέντε μέρες. Με αναμονή 18 λεπτών, σήκωσαν το τηλέφωνο για να παραπέμψουν το αίτημά μου σε αρμόδιο υπάλληλο του ΕΦΚΑ. Ακόμα να με πάρει!». «Εμείς ζούμε σε άλλη χώρα φαίνεται. Ψεύτες!».
Και για όλους όσοι έχουν ξεχάσει τι σημαίνει «1555», θυμίζουμε ότι κόστισε 12,1 εκατομμύρια για ένα χρόνο, ανατέθηκε από τον Κ. Χατζηδάκη με τις κατ’ εξαίρεση διαδικασίες λόγω κορονοϊού, δηλαδή με απευθείας ανάθεση, στη μία και μοναδική εταιρεία που παρουσιάστηκε στη διαπραγμάτευση και πήρε το έργο με έκπτωση 3%.
.efsyn.gr/