Καλλιτέχνες ΝΑΤΟϊκά μη …συμβατοί, της Όλγας Μοσχοχωρίτου

Καλλιτέχνες ΝΑΤΟϊκά μη …συμβατοί, της Όλγας Μοσχοχωρίτου

  • |

Σε προηγούμενο άρθρο, ευθύς με την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και τα  εκπληκτικά …γρήγορα αντανακλαστικά της Υπουργού Πολιτισμού να διατάξει τη ματαίωση καλλιτεχνικών παραστάσεων Ρώσων καλλιτεχνών αλλά και τη διακοπή των πολιτιστικών σχέσεων των χωρών μας,    είχαμε εντοπίσει μία νέα κατάσταση που πήγαινε πολύ πιο μακριά ακόμα και από τα χρόνια του Ψυχρού Πολέμου.

Δηλαδή την προσπάθεια των ΗΠΑ και της ΕΕ (ως μόνιμο πλέον θλιβερό παρακολούθημα) για την παγκόσμια επιβολή ενός σκοτεινού , βαθιά αντιδραστικού και απάνθρωπου νεομακαρθισμού, που θα ζήλευαν  ακόμα και οι επικοινωνιολόγοι του Γκαίμπελς , όταν σχεδίαζαν την απαγόρευση της παρουσίας των Εβραίων από κάθε μορφή κοινωνικής, πολιτικής, επιστημονικής και καλλιτεχνικής ζωής.

Το σχέδιο βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη και εξέλιξη στην εφαρμογή του, παγκοσμίως.

Αρχίζει δε να απλώνεται σα δηλητήριο το μίσος κατά της Ρωσίας γενικά και όχι κατά των επιλογών του Πούτιν.

Και αναρωτιέται κανείς γιατί τους είναι τόσο χρήσιμο αυτό;

Τί ενοχλεί στο Ρώσικο λαό;

Η Ιστορία του;

Η πολιτιστική του παράδοση και η τεράστια συμμετοχή του στο πνευματικό γίγνεσθαι της Ευρώπης;

Η μεγάλη του εμπειρία από τον αντιφασιστικό αγώνα, οι ιστορικές του εμπειρίες;

Διακρίνει η ηγεσία της Δύσης, με το ταξικό ένστικτο που τη διακρίνει,  να ελλοχεύει κάποιος μελλοντικός κίνδυνος από κείνη τη μεριά της Ευρώπης, που δεν αποσοβήθηκε με την κατάρρευση της ΕΣΣΔ;

Τις προηγούμενες μέρες στο Δεύτερο Πρόγραμμα του Ραδιοφώνου της ΕΡΑ, η Ελένη Γιαννοπούλου διάβασε στην εκπομπή της ένα δημοσίευμα μου έλεγε: “η Ρωσία πρέπει να αλλάξει, ο Πούτιν πρέπει να πεθάνει”. – Ναι, ακριβώς αυτό συνέβη στο κρατικό ραδιόφωνο της Ελλάδας, στις 15 Μαρτίου 2022!!!

Τελευταία διαβάσαμε και το ανήκουστο: η Ρωσία καταλαμβάνει πολύ περισσότερο έδαφος απ’ ότι αντιστοιχεί στον πληθυσμό της!!!

Εσχάτως στην παρηκμασμένη αυτή γωνιά του ΝΑ τμήματος του ΝΑΤΟ, δηλαδή τη χώρα μας, και αφού ο πρωθυπουργός της δήλωσε πως είμαστε  με τη «σωστή πλευρά της Ιστορίας», όπως αυτός την  καθορίζει , δόθηκε και η σωστή γραμμή σ’ όλο το σιτιζόμενο από το «Πρυτανείο» σινάφι των επίσημων και κρατικών  «γραφιάδων».

Και συγκεκριμένα να λοιδορείται , να αποδομείται και να «δολοφονείται» κοινωνικά, καλλιτεχνικά και ως προσωπικότητα,  κάθε δημόσιο πρόσωπο  αρχικά,  που κρίνεται κατά τις δηλώσεις του, μη αρκούντως «νατοϊκό» και δεν διαμαρτύρεται κατά του πολέμου στην Ουκρανία  με τον σωστό τρόπο και την ούγια να γράφει «MADE IN USA”!!!

Στις 14 Μαρτίου, Φοιτητικοί Σύλλογοι και Μαθητικές οργανώσεις κυρίως, διοργάνωσαν αντιπολεμική διαδήλωση και  πορεία που ολοκληρώθηκε με συναυλία στο Σύνταγμα.

Σ’ αυτήν πρωτοστάτησε η Νατάσα Μποφίλιου και  επίσης  πήραν μέρος οι: Βιολέτα Ίκαρη, Απόστολος Ρίζος, Βασίλης Προδρόμου, Βάιος Πράπας, Βασίλης Γισδάκης, Παντελής Κυραμαριός, Πολυξένη Καράκογλου, Raibo, Ποτ Πουρί, Demon-fox, Κώστας Χατζηκυριάκος-Σβώκος (από Altera Vita), Traitors Band (39ο ΓΕΛ Αθηνών), Peace until dawn (Μουσικό Σχολείο Αθήνας .

Την τιμητική θέση όμως στις άθλιες βολές εναντίον της , έλαβε όπως είναι φανερό η Νατάσα Μποφίλιου, ως πιο γνωστή και δημοφιλής.

Το έγκλημά της;

Δεν πήρε θέση μόνο κατά του Πούτιν. Δήλωσε αντίθετη στον πόλεμο και κατήγγειλε τον ιμπεριαλισμό απ’ όπου κι αν προέρχεται!

Επειδή δεν κατήγγειλε αποκλειστικά και μόνο την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία αλλά όλους τους πολέμους, όποιος και αν τους προκαλεί, βάζοντας στο ίδιο κάδρο με τη Ρωσία, το ΝΑΤΟ, τις ΗΠΑ, την ΕΕ, εγκαλείται για έμμεση υποστήριξη του ηγέτη της Ρωσίας που παραβιάζει το διεθνές δίκαιο και περιφρονεί τους κανόνες της δημοκρατίας.

Εν ολίγοις, η θέση της απέναντι στον πόλεμο δεν ήταν αρκούντως  Νατοϊκιά!

Βεβαίως αμέσως έπιασαν δουλειά …οι «γνωστές χρυσές πέννες» της δημοσιογραφίας μας όπως του Γ. Παπαχρήστου αλλά και οι πάλαι ποτέ «αντισυμβατικοί χαβαλέδες» τύπου Αντώνη Καφετζόπουλου  , που θεώρησαν πως ξεμπέρδεψαν μαζί της, αποκαλώντας της «κοπελιά»!!!

Τί έγινε παιδιά;

Η Νατάσα δεν κατοικοεδρεύει στο σπήλαιο του Πλάτωνα,  ούτε αποτελεί την επιτομή του πνευματικού κόσμου της χώρας!

Τί σας φοβίζει τελικά; Μήπως το παράδειγμα που εκπροσωπεί; Αυτή μια νέα γυναίκα, δημοφιλής στο κοινό της, που κινείται με θάρρος και έξω από τα κρατικά κυκλώματα;

Ισως τελικά και να τους συμπονέσουμε λίγο, επειδή όπως αποκάλυψε ο άλλος ογκόλιθος της μουσικής μας Ιστορίας που κατάντησε Παρατράγουδο, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΤΗΛΕΜΑΡΑΘΩΝΙΟ για τη στήριξη των θυμάτων του πολέμου, όχι γιατί δε θέλουν να συνδράμουν τους πρόσφυγες αλλά  γιατί οι καλλιτέχνες φαίνεται αρνούνται να γίνουν όργανα του ΝΑΤΟ!!! Δεν δέχονται να πάρουν μέρος σε μια εκδήλωση που μονομερώς στρέφεται κατά της Ρωσίας!

Αυτή η στάση κατά της Νατάσας Μποφίλιου, ή όποιου άλλου καλλιτέχνη δε δέχεται να μηρυκάσει την νατοϊκή τους εκδοχή,  δεν είναι παρά η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος του φαινομένου που παρουσιάσαμε στην αρχή αυτού του άρθρου.

Τελειώνοντας δανείζομαι τη μνήμη της φίλης μου της  Κλεμάνς Ζαβιτσιάνου, που μου θύμισε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία από τους αντιμνημονιακούς αλλά και αντιφασιστικούς αγώνες της περιόδου 2010-2012.

Να θυμίσουμε λοιπόν κάποια γεγονότα, που τελικά  είχαν, έχουν και διατηρούν την αξία τους.

«Βρισκόμαστε στο 2012 και το ναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής έχει μόλις μπει στη Βουλή.

Η παρουσία της στην κοινωνική ζωή του τόπου επιβάλλεται σαν οδοστρωτήρας.

Είναι η εποχή που στις συναντήσεις μας σε δημόσιους χώρους, στην Κυψέλη και τα Πατήσια,  σχολιάζουμε ψιθυριστά, κοιτάζοντας τριγύρω μας.

Είναι η εποχή που η συντριπτική πλειοψηφία των δημοσιολογούνταν αλλά και του καλλιτεχνικού και πνευματικού κόσμου της χώρας δε βγάζει μιλιά!

Είναι  η εποχή που οι δικαστές δικάζουν (σε δίκες που εμπλέκονται μέλη της ΧΑ) έχοντας σαν δαμόκλεια σπάθη στις αίθουσες,  την παρουσία των φουσκωτών και ξυρισμένων της μελών που προπηλακίζουν ανενόχλητοι, θύματα και μάρτυρες υπό την ανοχή των δικαστών.

Οι κάθε λογής σκουρόχρωμοι φτωχοδιάβολοι κρύβονται όπως και όπου μπορούν, είναι  η εποχή που εισβάλουν σε συνελεύσεις συνοικιακών επιτροπών αγώνα (αντιμνημονιακές συνήθως) για να δείρουν.

Η πρώτη επώνυμη φωνή που ακούγεται εναντίον της δράσης της ΧΑ και της ύπαρξής της στη Βουλή είναι της Νατάσας Μποφίλιου, νεαρής κοπέλας τότε, με δύναμη όμως και τσαμπουκά αλλά και με  τα γνωστά συνεπακόλουθα. Συναυλίες της ακυρώνονται ή διοργανώνονται με ισχυρή αστυνομική προστασία.  Οι Χρυσαυγίτες την απειλούν ευθέως ρίχνοντας τρικάκια στις περιοχές που διοργανώνονται οι συναυλίες της. «Ερχόμαστε» της γράφουν».

Αλλά η Νατάσα κατά το κοινώς λεγόμενο «δε μασάει».

Και τώρα κύριε Καφετζόπουλε,  κύριε Παπαχρήστο και λοιποί, ελάτε να συζητήσουμε ό,τι θέλετε.

.kommon.gr