Χαρτζιλίκι βενζίνης

Χαρτζιλίκι βενζίνης

  • |

Οταν ξεκίνησα να οδηγώ η τιμή της βενζίνης ήταν λίγο πάνω, ακόμα και κάτω από το 1 ευρώ. Ενδεικτικά καταγράφω τιμές από 0,90 έως 1,30 στην αμόλυβδη το διάστημα 2008-2009 με διάφορες κρίσεις και τότε πολεμικές συρράξεις, όπως στη Γεωργία, που επηρέαζαν τη διακύμανση του «μαύρου χρυσού». Δεν θυμάμαι να παραπονιέμαι ποτέ ως φοιτητής, part-time εργαζόμενος για τη βενζίνη, παρά τα απόνερα του κύματος ακρίβειας του 2008 (και τότε διαβάζαμε για 41 κυβερνητικά μέτρα κατά της ακρίβειας και κίνδυνο ελλείψεων σε τρόφιμα).

Μιχαήλ Άγγελος Κωνσταντόπουλος

Ημουν άλλωστε και σε ηλικιακό και όχι μόνο status που επέτρεπε να ζητήσω ένα χαρτζιλίκι 40-50 ευρώ από τους γονείς και τους λοιπούς συγγενείς για να «βάλω βενζίνη» κ.λπ., οδηγώντας μάλιστα ένα σχετικά παλιό αυτοκίνητο που έκαιγε αρκετά. Αυτές τις «αθώες» πλέον προ Μνημονίου, για κάποιους ακόμα και ειδυλλιακές εποχές με έκανε να θυμηθώ το περίφημο επίδομα βενζίνης που κάνει πρεμιέρα και φτάνει τα 40 ευρώ το τρίμηνο μέχρι και τα 45 για όσους τα πάνε καλά στην τεχνολογία και κάνουν χρήση σε ψηφιακή μορφή.

Το «φοιτητικό χαρτζιλίκι» λοιπόν και όχι επίδομα θα δοθεί από το κράτος σε όσους έχουν εισόδημα έως 30.000 ευρώ. Σοβαρά τώρα ποιον θα ανακουφίσουν 15 ευρώ τον μήνα, ποσό που δεν φτάνει ούτε μία μηνιαία κάρτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς (27 ευρώ) για όσους αναζητούν μια εναλλακτική για να περιορίσουν το Ι.Χ.; Εάν ήθελε το κράτος να δώσει μια ενίσχυση θα έπρεπε να δοθεί σε μια μορφή voucher, όπως το περσινό freedom pass των 150 ευρώ στους κάτω των 25, είτε για χρήση σε καύσιμα είτε για άλλες καθημερινές ανάγκες (ρεύμα, τηλεπικοινωνίες, σουπερμάρκετ). Το χαρτζιλικάκι των 40-45 ευρώ θα αποτρέψει αρκετούς ακόμα και από το να κάνουν την αίτηση…

efsyn.gr

Σχόλια (0)

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.