Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ: το Καταναλωτικό Κίνημα

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΟΒΟΣ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ: το Καταναλωτικό Κίνημα

  • |

Η έρευνα της Μέτρον Ανάλυσης που παρουσιάστηκε σημερα στην ημερίδα του Ινστιτούτου Τσίπρα συμπεραίνει χωρίς καμία απολύτως δειγματοληπτική  τεκμηρίωση (!?) ότι ένα οργανωμένο καταναλωτικο κίνημα στην κοινωνια των πολιτων δεν μπορεί να συμβάλλει στην ρύθμιση της ακριβειας…

Άσχημα ξεκίνησε η επανεμφάνιση Τσίπρα στο πολιτικό στερέωμα…

Κ.Λ

Εκτρωφείο Λαγων Καρφής Ευαγγελος

Σχόλια (0)

Το email σας δεν θα δημοσιευθεί.