Η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας επισκέφτηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, το Γενικό Νοσοκομείο
Στα πλαίσια του σχεδιασμού των δράσεων της για την υγεία, η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας επισκέφτηκε την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου, το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και είχε μια εποικοδομητική συζήτηση με το Διοικητή κο Σαρασκέρη και…
















