Επικίνδυνα, ανίκανοι ακόμη και στα…. ψέματα | του Δημήτρη Μπακή

Επικίνδυνα, ανίκανοι ακόμη και στα…. ψέματα | του Δημήτρη Μπακή

  • |

Δεν είναι εύκολο να πει κανείς πόσο είναι χειρότερο το είναι κάποιος, ΨΕΥΤΗΣ από το είναι απλά…. ΑΝΙΚΑΝΟΣ. Και τα δύο όμως είναι, το ίδιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.

  • του Δημήτρη Μπακή |  | red line

Ιδίως όταν και τα δύο, συνυπάρχουν σε ένα επίσημο κείμενο πολιτικού κόμματος και δη κυβερνητικού. Ακόμη δε πολύ περισσότερο όταν το κόμμα αυτό θέλει και επιθυμεί να ονομάζεται, ΑΡΙΣΤΕΡΟ όπως καλή ώρα, το κυβερνητικό κόμμα, Συνασπισμός της Ριζοσπαστικής Αριστεράς (συντομογραφικά Σ(φ)Υ. ΡΙ.Ζ.Α.).

Όσο όμως και να…. ΣΦΥΡΙΞΕΙ κάποιος, αποτέλεσμα δεν πρόκειται να δει.  Οι «σφυρίχτρες» έχουν ηχήσει προ πολλού αλλά αντί να σταματήσουν  την κατρακύλα φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Συνεχής η περιδίνηση προς την άβυσσο του βούρκου και της ανυποληψίας.

Η χτεσινή ανακοίνωση της Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ Αιτωλ/νίας, είναι κραυγαλέο παράδειγμα της εξαΰλωσης που έχει υποστεί το κόμμα αυτό στα δύο και πλέον χρόνια της κυβερνητικής του θητείας. Μια εξαΰλωση των ιδεών και των οραμάτων της αριστεράς όχι μόνο σε επίπεδο κυβερνητικών επιλογών αλλά και σε επίπεδο κόμματος, όπου εκεί υποτίθεται τα πράγματα έχουν «κρατηθεί» σε ένα επίπεδο που «θυμίζει» έστω και ολίγον…. Αριστερά!

Η εν λόγω ανακοίνωση λοιπόν, αναφερόταν στο Δελτίο Τύπου του αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης  Αλ. Χαρίτση, με το οποίο πληροφορούσε, σε πανηγυρικό  ύφος και τόνο (τύφλα να έχουν οι μαυρογυαλούροι  της 10ετίας του ’50 και του ’60), ότι από το Εθνικό σκέλος του προγράμματος  Δημοσίων Επενδύσεων (ισχνό και εντελώς Μνημονιακά προσαρμοσμένο), ένα ποσό ύψους 35,5 εκατομμυρίων ευρώ θα διατεθεί  για: «…. έργα για τη συντήρηση – αποκατάσταση και άρση της επικινδυνότητας στα παρακάτω τμήματα του Εθνικού Οδικού Δικτύου:

Αντίρριο – Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Μενίδι.

Αμφιλοχία – Βόνιτσα – Λευκάδα & στα οδικά τμήματα:

«Βόνιτσα – Άκτιο & Άγιος Νικόλαος – Άκτιο».

Αγρίνιο Καρπενήσι & Αγρίνιο – Θέρμο.

Πάτρα – Τρίπολη.

Πάτρα – Πύργος.

Πύργος – Αρχαία Ολυμπία – όρια Νομού

Κόμβοι εισόδου – εξόδου Πάτρας, Πύργου, & Αγρινίου» (σ.σ. εντός των εισαγωγικών είναι ακριβώς αντιγραφή του Δ.Τ. του υπουργείου.

Γι’ αυτή την ανακοίνωση, η ηγεσία (!!!) του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ δια μέσω της Νομαρχιακής Επιτροπής Αιτωλ/νίας, εξέδωσε δελτίο Τύπου που όχι μόνο «πανηγυρίζει» αλλά κουνάει και το δάχτυλο στην τοπική κοινωνία, που μάλλον πρέπει να τη θεωρεί «αόμματη» και χωρίς εμπειρία της τραγικότητας του Ε.Ο Δικτύου του νομού, ανενημέρωτη αλλά και…. «ξεχασιάρα».

Και ιδού οι συριζαϊκοι πανηγυρισμοί (όλο το δελτιο τύπου της Ν.Ε.):

«Η ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΤΟΥΝΕΛ» ΑΝΥΠΟΛΗΨΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ

Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης η εκταμίευση κονδυλίου 35,5 εκατομμυρίων ευρώ από εθνικούς πόρους για ανακατασκευή – συντήρηση και αποκατάσταση του οδικού δικτύου στην Δυτική Ελλάδα . Δεσπόζουσα θέση στα ανωτέρω έχει η Αιτωλοακαρνανία , μετά από σχεδιασμό και συντονισμένες και συστηματικές προσπάθειες μηνών της Νομαρχιακής Οργάνωσης Αιτωλ/νίας του ΣΥΡΙΖΑ , σε συνεννόηση – συνεργασία και κοινή προσπάθεια με τοπικούς φορείς του Νομού μας και από κοινού χάραξη και διεκδίκηση στόχων . Ειδικότερα, δεσμεύτηκε το προαναφερόμενο ποσό μεταξύ άλλων για την σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό ( που οι προηγούμενες κυβερνήσεις «ξέχασαν»,  να εντάξουν ), καθώς και η ανακατασκευή σημαντικών οδικών δικτύων, που θα επιφέρει την κανονικότητα και θα ομαλοποιήσει την εμπορική σύνδεση του Νομού μας με την υπόλοιπη Ελλάδα, όπως ο οδικός άξονας Αντίρριο – Μεσολόγγι – Αγρίνιο – Αμφιλοχία – Μενίδι, Αμφιλοχία – Βόνιτσα – Λευκάδα, Αγρίνιο – Καρπενήσι και Αγρίνιο – Θέρμο, δρόμοι καρμανιόλες για δεκαετίες, που το παλιό πολιτικό σύστημα και τα τοπικά τους «λιβανιστήρια» (τα οποία είχαν άλλες προτεραιότητες), άφησαν στο έλεος της απαξίωσης ,της παρακμής και της εγκατάλειψης. Αποδείχθηκε ότι δύο χρόνια είναι αρκετά, αν έχεις σχέδιο , πολιτική βούληση και σεβασμό στον πολίτη, να ανατραπούν λογικές εγκατάλειψης, αδιαφορίας και πολιτικού αμοραλισμού δεκαετιών και οι πόλεις μας και ο Νομός μας να αλλάξουν σελίδα.

ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ «ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ» ΤΟΥΣ, ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΕ ΕΡΓΑ.

Η ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ.

ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ.

Νομαρχιακή Επιτροπή Αιτωλ/νίας του ΣΥΡΙΖΑ».

Τα ΨΕΜΜΑΤΑ, παραλήψεις διαστρεβλώσεις και ανακρίβειες, της παραπάνω ανακοίνωσης είναι πολλά  και σοβαρά. Ήτοι:

1)      Οι κονδυλοφόροι του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ, ξεχνούν ότι τα 35,5 εκατομμύρια είναι η πρόταση του Περιφερειακού Συμβουλίου που πάρθηκε στις 3/3/2017.

2)      Τα 35,5 εκατομμύρια ΔΕΝ αφορούν «την ΔΕΣΠΟΖΟΥΣΑ ΘΕΣΗ της Αιτωλ/νίας» αλλά το σύνολο των τριών νομών της Περιφέρειας (Αχαϊα, Ηλεία, Αιτ/νία) καθώς από αυτά μόλις τα 12,5 εκατομμύρια, αφορούν το νομό μας και τα υπόλοιπα  23 εκατομμύρια  το Οδικό Δίκτυο των άλλων δύο νομών.

3)      Δεν «ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ» κανένα μα κανένα ποσό πολύ δε περισσότερο «το προαναφερόμενο ποσό (σ.σ. 35,5) μεταξύ άλλων για την σύνδεση της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό καθώς η σύνδεση Αγρινίου-Ιόνιας ούτε καν αναφέρεται στην απόφαση του Χαρίτση αλλά και ούτε στην πρόταση-απόφαση της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας.

4)      Το ποσό των 12,5 εκατομμυρίων δεν είναι για την «ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ σημαντικών Οδικών Δικτύων» όπως λέει η ανακοίνωση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ αλλά είναι για την…. «ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ και ΑΡΣΗ της ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ» όπως λέει το Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.

Πέραν όμως αυτών των εξόφθαλμων ΨΕΜΜΑΤΩΝ, η ανακοίνωση της Ν.Ε. προδήλως δείχνει πολιτική ανικανότητα των συντακτών της αλλά και όσων την ενέκριναν καθώς το  πολιτικό συμπέρασμα ότι «…αποδείχθηκε ότι δύο χρόνια είναι αρκετά, αν έχεις σχέδιο , πολιτική βούληση και σεβασμό στον πολίτη, να ανατραπούν λογικές εγκατάλειψης, αδιαφορίας και πολιτικού αμοραλισμού δεκαετιών και οι πόλεις μας και ο Νομός μας να αλλάξουν σελίδα» προκαλεί όχι μόνο θυμηδία σε νήπια αλλά και περισσότερο οργή, για τα δύο χρόνια σκληρών μνημονιακών πολιτικών που είναι ευθέως ανάλογες (και ίσως χειρότερες), με αυτές που εφάρμοσαν επί δεκαετίες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.


Υ.Γ.: 1. Η Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδας με τις προτάσεις που αποδέχτηκε και το Υπουργείο Ανάπτυξης, επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά, ότι την Αιτ/νία την θεωρεί Περ. Ενότητα β’ κατηγορίας καθώς από το Π.Δ.Ε. μόλις το 30% των χρημάτων (12 στα 36) πηγαίνει σε αυτή αν και οι νομοί Αχαϊας και Ηλείας μέσω άλλων προγραμμάτων έχουν προικοδοτηθεί πλουσιαπάροχα.

2. Όσοι ενδιαφέρονται ή αμφισβητούν το περιεχόμενο του Δελτίου Τύπου του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης μπορούν να το δουν αυτούσιο ΕΔΩ:

 

Εκτρωφείο Λαγων Καρφής Ευαγγελος