«Δηλώσεις μετανοίας» στα σχολεία της ηθικής διαφθοράς και των καταδοτών που στήνει η Κεραμέως

«Δηλώσεις μετανοίας» στα σχολεία της ηθικής διαφθοράς και των καταδοτών που στήνει η Κεραμέως

  • |

Εν αρχή, ήταν οι κλήσεις από την Αστυνομία, προς τους ανήλικους μαθητές για τις καταλήψεις, τις οποίες «διέψευσε» το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, αν και υπάρχουν γραπτά ντοκουμέντα (οι ίδιες οι κλήσεις). Σήμερα, έρχονται και οι «δηλώσεις μετανοίας» που απέστειλε προς τους γονείς η Διεύθυνση του Γυμνασίου Θιναλίου στη Βόρεια Κέρκυρα, σε μια προσπάθεια να σπάσει τον αγώνα των μαθητών. Με αυτό τον τρόπο οι «πρόθυμοι» διευθυντές, μετατρέπονται σε καταδότες των μαθητών τους, τους φακελώνουν και τους διαχωρίζουν σε «καταληψίες» και «μη καταληψίες» και μάλιστα με την υπογραφή των γονιών τους στην υπεύθυνη δήλωση! Διαστροφικά, υποταγμένα μυαλά που δεν μπορεί να έχουν σχέση με το «λειτούργημα» του εκπαιδευτικού! Με αυτό τον τρόπο δίνουν πάσα στην αστυνομία και την ασφάλεια να συνεχίσουν το έργο «τρόμος και αθλιότητα στο Γ΄ Ράιχ».


Στα μετεμφυλιακά χρόνια με τις δηλώσεις μετανοίας μας γυρίζει η Διεύθυνση Γυμνασίου της Κέρκυρας που ζητά από γονείς να υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση αν συμφωνούν ή δε συμφωνούν με την κατάληψη.

Την ώρα που η συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών αρνείται να υπακούσει στην παράνομη «διαταγή» Κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ για την τηλεκπαίδευση – τηλετιμωρία των μαθητών, μια θλιβερή μειοψηφία διευθυντών δεν έχει τον … Θεό της.

Διαβάζουμε -και δεν πιστεύουμε τα μάτια μας- την υπεύθυνη δήλωση που έστειλε η Διεύθυνση του Γυμνασίου Θιναλίου στη Βόρεια Κέρκυρα.

Οι γονείς καλούνται να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση με μια από τις δυο από τις παρακάτω επιλογές:

«Α. Συμφωνώ με την απόφαση του παιδιού μου για κατάληψη του Γυμνασίου Θιναλίου και με τον συγκεκριμένο τρόπο διαμαρτυρίας.

Β. Δε συμφωνώ με την κατάληψη του Γυμνασίου Θιναλίου και με τον συγκεκριμένο τρόπο διαμαρτυρίας».

Πρόκειται για μια σύγχρονη δήλωση μετανοίας. Η μετεμφυλιακή δήλωσεις μετανοίας «αποκηρύσσω τον κομμουνισμό…» μετατρέπεται σε «αποκηρύσσω την κατάληψη». Βέβαια σε συνθήκες … εκσυγχρονισμού έχεις και την …επιλογή «Συμφωνώ με την κατάληψη», μόνο που σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί η τηλετιμωρία της Κεραμέως και των προθύμων.

Με αυτό τον τρόπο οι «πρόθυμοι» διευθυντές μετατρέπονται σε καταδότες των μαθητών τους, τους φακελώνουν και τους διαχωρίζουν σε «καταληψίες» και «μη καταληψίες» και μάλιστα με την υπογραφή των γονιών τους στην υπεύθυνη δήλωση! Διαστροφικά, υποταγμένα  μυαλά που δεν μπορεί να έχουν σχέση με το «λειτούργημα» του εκπαιδευτικού!

Με αυτό τον τρόπο δίνουν πάσα στην αστυνομία και την ασφάλεια να συνεχίσουν το έργο «τρόμος και αθλιότητα στο Γ΄ Ράιχ».

Για αυτό και είναι πάντα επίκαιρη η ρήση του Δ. Γληνού για τους αληθινούς παιδαγωγούς: «Ο δάσκαλος που θα υποχρεωθεί να καταπνίξει τη σκέψη του, θα γίνει διπλά σκλάβος ή θα καταντήσει ένας ψυχικά ανάπηρος άνθρωπος, ανίκανος να μορφώσει άλλους».

Τέτοιες δηλώσεις προσβάλλουν τον κερκυραϊκό λαό και τους εκπαιδευτικούς της Κέρκυρας που αγωνίζονται στο πλευρό των μαθητών. Χαρακτηριστικό απόσπασμα παραθέτουμε της ΓΣ της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

«Η Γ.Σ. της ΕΛΜΕ Κέρκυρας χαιρετίζει τους δεκάδες εκπαιδευτικούς στην Κέρκυρα, οι οποίοι σήμερα αρνήθηκαν να παίξουν το ρόλο του αστυνομικού στους μαθητές και δεν εφάρμοσαν μαζικά την εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία.

Πιο συγκεκριμένα από τα 12 υπό κατάληψη σχολεία, στα 3 δεν έγινε καν συνεδρίαση του Συλλόγου (ούτε βέβαια αποστολή προγράμματος τηλεκπαίδευσης), ενώ τα 9 καταδίκασαν είτε ομόφωνα είτε με μεγάλες πλειοψηφίες την εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αφήνοντας στα χαρτιά οδηγίες κι εντολές τόσο του Υπουργείου όσο και του Π.Δ.Ε., ο οποίος έχει γίνει «βασιλικότερος του βασιλέως» στην εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, ρίχνοντας από πάνω του και το τελευταίο φύλλο συκής για το πόσο «μαζί με τους συναδέλφους» μπορεί να είναι οι Διευθυντές Εκπαίδευσης…»

Πηγή: drepani.gr


ΟΛΜΕ: Δε θα γίνουμε ο βούρδουλας και το μακρύ χέρι της κυβέρνησης ενάντια στους αγωνιζόμενους μαθητές!!

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προχώρησε σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση, μνημείο αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Απέναντι στις κινητοποιήσεις των μαθητών που διεκδικούν τα δίκαια αιτήματα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκράτησης, εκβιασμού και καταστολής. Κι αν τις προηγούμενες φορές ενεργοποίησε τις αστυνομικές δυνάμεις, τους εισαγγελείς και “αγανακτισμένους γονείς” για να εκφοβίσουν τους μαθητές, τώρα επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε ένα ιδιότυπο μηχανισμό “lock-out”, σε όργανα καταστολής των μαθητών.

Οι χθεσινές δηλώσεις της υπουργού Παιδείας κα Κεραμέως ότι «…από αύριο, στις σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη ξεκινά υποχρεωτική για όλους σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση…», απειλώντας μάλιστα με απουσίες όσους μαθητές δε συμμετέχουν, μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν.

Στην ΥΑ 131451/ΓΔ4 αναφέρεται ότι θα παίρνουν απουσίες όσοι μαθητές δε συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση. Αδιαφορεί για άλλη μία φορά το ΥΠΑΙΘ για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες.

Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών συνεχίσουν να αγωνίζονται. Προσπαθεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε καταδότες των μαθητών τους. Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ένα τέτοιο ρόλο.

Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους  κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.

Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.

Η άθλια επιχείρηση επιβολής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε σχολεία που τελούν υπό κατάληψη δε θα περάσει. Κανένα συνάδελφος να μην υλοποιήσει τις αντιδημοκρατικές εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές επειδή αγωνίζονται.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας απέχει χιλιόμετρα από την εκπαιδευτική πραγματικότητα αν νομίζει ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι το «φάρμακο για κάθε ασθένεια».

Για όλες τις παραπάνω ανήκουστες και αντιδημοκρατικές ενέργειες του ΥΠΑΙΘ το ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να:

  • Προκηρύξει, για τους συναδέλφους που τα σχολεία τους τελούν υπό κατάληψη, 3ωρη στάση εργασίας 8-11πμ για την Παρασκευή και τη Δευτέρα και να καλέσει τις ΕΛΜΕ να προκηρύξουν άμεσα συμπληρωματικές στάσεις 11-2μμ για τις ίδιες μέρες για τα ημερήσια σχολεία και αντίστοιχα στάσεις εργασίας για την πρώτη βάρδια των εσπερινών σχολείων, με τις ΕΛΜΕ να καλύπτουν τη δεύτερη βάρδια.

και

  • Να ζητήσει από την ΑΔΕΔΥ να προκηρύξει άμεσα απεργία-αποχή από την ΥΑ 131451/ΓΔ4 και κάθε διαδικασία τηλεκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους να πάρουν θέση δίπλα στους αγωνιζόμενους μαθητές μας! 

Εδώ και τώρα το Υπουργείο Παιδείας ν’ αφήσει τις αντιδημοκρατικές πρακτικές, που θυμίζουν άλλες εποχές και να ικανοποιήσει τα αιτήματα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.

Καμία εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε σχολεία υπό κατάληψη!

http://ergasianet.gr