6 reactions για το αφεντικούλι που θέλει να μας βλέπει και την Κυριακή
Ανοιχτά καταστήματα για άφραγκους καταναλωτές. “Το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές αποτελεί μια απαράδεκτη και αντιδραστική απόφαση από κάθε άποψη. Η κυβέρνηση είναι εκτός τόπου και χρόνου όταν από τη μια πλευρά σφαγιάζει τα εισοδήματα…




















![[Κάποτε νιώθω]](https://redlineagrinio.gr/wpress/wp-content/uploads/2017/04/poiisi-redlineagrinio-kapote-noiotho-424x282.jpg)

