ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΕΡΙΟΔΕΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ ΠΕΡΙΟΔΕΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

  • |

 

Τα προβλήματα και οι ελλείψεις που επικρατούν στους σταθμούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας σε πόλεις της Αιτωλοακαρνανίας, ενόψει και της νέας αντιπυρικής περιόδου που ξεκινά την Κυριακή, αναδείχθηκαν στις πρόσφατες περιοδείες που πραγματοποίησαν κλιμάκια της Τομεακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ.

Συγκεκριμένα, στην Υπηρεσία της Ναυπάκτου βρέθηκε επικεφαλής κλιμακίου του ΚΚΕ η Ντίνα Μπούρη, μέλος της ΤΕ, στο Μεσολόγγι οι Δημήτρης Ζαπαντιώτης και Κώστα Δρόσος, επίσης μέλη της ΤΕ και στην Αμφιλοχία η Ειρήνη Κωνσταντακοπούλου (μέλος της ΤΕ) και ο Νίκος Μωραϊτης, Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας με τη Λαϊκή Συσπείρωση.

Στο προσωπικό και τους αξιωματικούς της Πυροσβεστικής μοιράστηκε και η πρόσφατη ερώτηση που κατατέθηκε από βουλευτές του ΚΚΕ στη βουλή προς τους αρμόδιους Υπουργούς για τα μέτρα που προτίθεται να πάρει η Κυβέρνηση ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, αλλά και τις απαιτήσεις του Κόμματος για την αποφυγή νέων καταστροφών στο μέλλον, τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της Υπηρεσίας και όλων των αρμόδιων φορέων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος και της λαϊκής περιουσίας.

Όπως σημειώθηκε, αναδείχθηκαν προβλήματα, όπως οι μεγάλες εκτάσεις χώρου ευθύνης που έχουν να καλύψουν οι Πυροσβεστικές Υπηρεσίες, ιδιαίτερα στην περιοχή της Αμφιλοχίας (που αφορούν σχεδόν στο μισό του νομού), με τον αντίστοιχο αριθμό προσωπικού, οι ελλείψεις που επικρατούν σε έμψυχο δυναμικό, αλλά και οι συνολικές ανάγκες ενίσχυσης με εξοπλισμό, οχήματα και όλα τα αναγκαία μέσα.

Από την πλευρά των κλιμακίων του ΚΚΕ, έγινε αναφορά στις θέσεις του κόμματος συνολικά για τα συγκεκριμένα ζητήματα, με τη δέσμευση ανάδειξής τους και άσκησης πίεσης για την επίλυσή τους προς όλους τους αρμόδιους φορείς τοπικά και γενικότερα. Αντίστοιχη δραστηριότητα, τις επόμενες μέρες, θα πραγματοποιηθεί επίσης και στην Υπηρεσία του Αγρινίου.