Πρόσκληση σε κοπή πίτας, Δήμαρχε ή σε κινητοποίηση;
Κοίταζα χθες την πρόσκληση του Δημάρχου Αγρινίου (δείτε ΕΔΩ) για τον συντονισμό των δράσεων των φορέων και των πόλεων του νομού και…. | έκανα τον σταυρό μου… | τον μεγάλο. γράφει ο LefT | | red line Ολόκληρος σεβασμιότατος…






















