Θέμα Εκθεσης: Πόσο μ@λ@κ@ς νιώθεις;
Είναι κάτι, ας το πούμε, σαν βίτσιο. Πού και πού επανέρχεται μέσα μου περισσότερο ως ανάγκη διαφυγής παρά ερμηνείας. Ισως γιατί τις περισσότερες φορές καταλήγω στο να χαμογελάω από μοναχιά μου. Γιατί απ’ αυτούς είμαι…




















