Ξεκινούν ηλεκτρονικά ραντεβού για τους πολίτες στη   Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Αχαΐας

Ξεκινούν ηλεκτρονικά ραντεβού για τους πολίτες στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Αχαΐας

Την Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού που θα εφαρμοστεί στη Διεύθυνση Μεταφορών-Επικοινωνιών της Περιφερειακής Ενότητας Αχαΐας θα παρουσιάσει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, σε συνεργασία με στελέχη της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Π.Ε. Αχαΐας και της Διεύθυνσης Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, στη διάρκεια εκδήλωσης που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019 στις 2 μ.μ. στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (Ν.Ε.Ο. Πατρών – Αθηνών 32 & Αμερικής) στην Πάτρα.

Τα ηλεκτρονικά ραντεβού αφορούν το σύνολο των τμημάτων της Διεύθυνσης Μεταφορών-Επικοινωνιών Π.Ε. Αχαΐας, ενώ υπάρχει δυνατότητα και υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης των πολιτών. Η εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη στο κοινό από την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019, με στόχο τη σημαντική μείωση της αναμονής των συναλλασσομένων, την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών και την ορθή διαχείριση των υποθέσεων.

Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι από τις πρώτες της χώρας που θέτουν σε λειτουργία  την Ηλεκτρονική Εφαρμογή Διαχείρισης Ραντεβού με ένα σύστημα ιδιαίτερα εξελιγμένο που εντάσσεται στον ολοκληρωμένο σχεδιασμό της για ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της.