Ο Μοσχολιός για τη Δημοτική Συγκοινωνία
Με αφορμή την κατάσταση της Δημοτικής Συγκοινωνίας στο Αγρίνιο, ο πρώην Δήμαρχος και επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης του δήμου Αγρινίου Παύλος Μοσχολιός έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Το έτος 2009 δημιουργήσαμε μία σημαντική δομή στην πόλη…






















