Πώς φτάσαμε στην ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ
Από τον τουρμπο-νεοφιλελευθερισμό της ΕΕ του ’90, στον ΓΑΠ, στη “μικρή ΔΕΗ” του Σαμαρά και την απολιγνιτοποίηση Μητσοτάκη ως το 2028. Μια πάντα “σκανδαλώδης” αναδρομή. Χθες το βράδυ ανακοινώθηκε η ιδιωτικοποίηση της η ΔΕΗ.…






















