ΛΑΕ :Tο ξεπούλημα της ΔΕΗ είναι έγκλημα και ληστεία εις βάρος του ελληνικού λαού. Αντίσταση τώρα
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, αφού ξεπούλησε το 49%του ΔΕΔΔΗΕ σε Αυστραλιανό fund, προχώρησε στην πλήρη ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, αφού μέσω αιφνιδιαστικής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά 750 εκατομμύρια ευρώ ,το Δημόσιο χάνει το 51% των…






















