Ο θάνατος του Συντροφάκου
Για «Οθωμανική τυραννία» μίλησε η κυρία Σία Αναγνωστοπούλου και δεν αυτοδηλητηριάσθηκε. Τι έγινε η «πολυπολιτισμικότητα των Οθωμανών»; Τι έγινε η «αρμονική συνύπαρξη»; Υπήρχαν Έλληνες το 1670 φέρ’ ειπείν; δεν «επινόησε» το έθνος μας ο Διαφωτισμός;…





















