Μ. Κριθαρίδης: Μετά την νεολαία και τους εργαζόμενους η Κυβέρνηση στοχοποιεί ξεδιάντροπα ακόμα και τους γιατρούς
Μετά την νεολαία και τους εργαζόμενους η Κυβέρνηση με τρόπο ξεδιάντροπο, στοχοποιεί ακόμα και τους υγειονομικούς, για τις δικές της αποκλειστικά ευθύνες για την πανδημία. Η ευθύνη πλέον πέρασε κατά τον Υφυπουργό Υγείας κ. Κοντοζαμάνη,…






















