Γιώργος Βαρεμένος / Τικ-τοκ των ημερών: Το τανκ της αυτολογοκρισίας
Θοδωρής Αθερίδης: <<H χούντα έκανε καλό στην τέχνη με την έννοια ότι έδινε έναυσμα στον δημιουργό να ασκηθεί στον υπαινιγμό>> . Σήμερα με την γενικευμένη αυτολογοκρισία τι καθεστώς έχουμε; ******* Το έθεσε βέβαια και με…





















