Μια ανάσα πριν από την κάλπη των Ευρωεκλογών και όλα δείχνουν ότι ζούμε μέσα σε μια φούσκα. Ο Πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια συνέντευξής του, μας ενημέρωσε ότι η αύξηση στις τιμές των ακινήτων είναι αποτέλεσμα της οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Όπως η κυβέρνηση του «καταλληλότερου» υποστήριζε πριν από χρόνια ότι η άνοδος του Χρηματιστηρίου ήταν ένδειξη της θετικής πορείας της οικονομίας.
Δημήτρης Κωστάκος
Κανείς, φυσικά, δεν παραδέχεται ότι τα νέα τσιμεντένια κτίρια και τα παλαιά υπερτιμημένα μπετά δεν δημιουργούν ανάπτυξη, καινοτομία, έρευνα, αλλά έναν υψηλό κύκλο εργασιών με ημερομηνία λήξεως. Άγνωστη μεν, ημερομηνία λήξεως δε.
Φούσκες…
Οι γιατροί φεύγουν από την Ελλάδα. Το διαβατήριο τους, σφραγίζει αυτή την περίοδο ο υπουργός Υγείας, ο οποίος αποδίδει τον συνωστισμό των γιατρών προς την έξοδο, στην δυνατότητα που παρέχει η Ευρωπαϊκή μας Ένωση για… εργασία σε άλλη χώρα. Προφανώς, μέχρι τη σωτηρία των μνημονίων, το ιατρικό προσωπικό της χώρας δεν είχε ενημερωθεί επαρκώς σχετικά με τις δυνατότητες απασχόλησης που παρέχει η ενιαία ευρωπαϊκή αγορά.
Φούσκες…
Μεγάλο κεφάλαιο για την οικονομία της χώρας, ο τουρισμός. Το επισημαίνει σε κάθε ευκαιρία και η υπουργός Εργασίας. Ατμομηχανή της οικονομίας, λένε οι αρμόδιοι.
Φυσικά, κανείς δεν μπαίνει στον κόπο να εξηγήσει και σε εμάς σε τι κατάσταση βρίσκονται παγκοσμίως οι χώρες όπου ο τουρισμός υπερέχει με διαφορά σε σχέση με σχεδόν κάθε άλλο κλάδο της οικονομίας τους. Ναι, εξωτικές χώρες. Με… εξωτικά φτωχούς πολίτες. Ούτε διευκρινίζει κάποιος, γιατί όταν ένας, ΕΝΑΣ, διεθνής διοργανωτής ταξιδίων συναχώνεται το εθνικό τουριστικό προϊόν αρρωσταίνει. Και αν συμβεί κάτι πιο σοβαρό, τότε η οικονομία θα κινδυνεύσει με πνευμονία.
Φούσκες…
Προβλέπεται ηλεκτροσόκ αυξήσεων έως και 70% στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, η κυβέρνηση θα παρέμβει άμεσα για να μας ενημερώσει ότι μπορούμε να αλλάξουμε πάροχο. Κάποιον, για παράδειγμα, που θα αυξήσει τις τιμές κατά 68% ή 50%!
Φούσκες…
Αυτό που ξέρουμε, σίγουρα, είναι ότι -σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας- σε άλλα ευρωπαϊκά κράτη τα προϊόντα είναι χαμηλότερης ποιότητας γι’ αυτό είναι φθηνότερα σε σχέση με αυτά που καταναλώνουν οι Έλληνες. Όσο για τους ιθαγενείς καταναλωτές, «με τον παρά μου, για την κοιλιά μου», ένα πράμα. Μερακλήδες, κιμπάρηδες μωρέ. Και στο φινάλε, πάντα υπάρχουν λύσεις.
Αφού το έχουμε με τον τουρισμό, οι επισκέπτες θα μας προτιμήσουν για την εναλλακτική μορφή τουρισμού: Poorism. Προέρχεται από τη σύνδεση δύο λέξεων, poor= φτώχεια/ός και tourism= τουρισμός. Περιλαμβάνει περιήγηση και διαμονή σε υποανάπτυκτες περιοχές, όπου οι κάτοικοι ζουν στο όριο της φτώχειας.
Και, επιτέλους, οι Ευρωπαίοι θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία, να χρησιμοποιήσουν τα δικά μας, υψηλής ποιότητας προϊόντα. Λόγω…τιμής. Φούσκες.