Η κοινωνία ως οριακός ασθενής και η κυβέρνηση ως κακός θεραπευτής
Μια κοινωνία στα όρια. Μία κοινωνία που αν ήταν ένας ασθενής θα μπορούσε κάποιος να του δώσει την διάγνωση του «οριακού ασθενούς». Η πανδημία βρήκε την ελληνική κοινωνία σε “ανοσοκαταστολή”. Ήδη αποδυναμωμένη μεταπολιτευτικά, από κυβερνήσεις…






















