Η ΔΕΗ, οι εισπρακτικές, το «ψάρεμα» και το «ψάρωμα»
Το ότι η ΔΕΗ έχει βγει παγανιά αναζητώντας οφειλές από ανεξόφλητους λογαριασμούς από τον καιρό του κατά Λουκάν το ξέρουμε. Το ότι έχει τιτλοποιήσει ληξιπρόθεσμες οφειλές εκατοντάδων εκατομμυρίων με εταίρους όχι απαραίτητα κεκραγμένα κοράκια (distress…






















